2310.590441
follow us on:

Αναζητήστε απάντηση σε οποιοδήποτε ερώτημα αφορά τις υπηρεσίες της HTELCO, στις μας

Σε περίπτωση που δεν βρείτε την απάντηση που επιθυμείτε,παρακαλούμε επικοινωνήστε με το helpdesk της HTELCO. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

Η διαδικασία γίνεται μέσα από το www.htelco.gr  οπού συμπληρώνεται την φόρμα  με τα στοιχεία που ζητούνται και μόλις μας την αποστείλετε, σας έρχεται ένα αυτοματοποιημένο  mail στο email που έχετε δηλώσει στην φόρμα, το οποίο περιέχει τον αριθμό αίτησης και κάποιες χρήσιμες πληροφορίες.

Αφού μας στείλετε την αίτηση, μετά από ορισμένες ημέρες θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας τεχνικός μας για να κλείσει ραντεβού, για να κάνει μια  ΔΩΡΕΑΝ προ μέτρηση και να ελέγξει εάν μπορεί να παραδοθεί άμεσα η υπηρεσία εφόσον  πληρεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Εάν δεν μπορεί να παραδοθεί άμεσα η υπηρεσία λόγω πχ κάποιου ψηλότερου κτιρίου που μεσολαβεί, τότε σας ενημερώνουμε  πότε θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία.

Από τη στιγμή που μεταφέρεται η τηλεφωνική σου γραμμή στο δίκτυο της HTELCO, δεν πληρώνεις πλέον το πάγιο της γραμμής στον τωρινό σου πάροχο.

Η HTELCO σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρία Miktrotik σου παρέχει παραμετροποιημένο εξοπλισμό router (απλά το συνδέεις στην πρίζα και δουλεύει)

Η HTELCO θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις άμεσα κάθε πρόβλημα γιατί διαθέτει ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης, στο τηλέφωνο 2310.590441

Επιλέξτε το πακέτο που σας ταιριάζει από εδώ και συμπληρώστε την αίτηση που ακολουθεί

Τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν είναι:

  • Οι 2 όψεις της ταυτότητας ή διαβατηρίου
  • Ο τελευταίος λογαριασμός τηλεφώνου (εάν πρόκειται για υπάρχουσα σύνδεση με φορητότητα) ή λογαριασμός ΔΕΗ, ΕΥΑΘ ή κινητής τηλεφωνίας (εάν αφορά νέο αριθμό).

Αν δεν επιθυμείτε να επισυνάψετε τα δικαιολογητικά κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, μπορείτε να τα στείλετε αργότερα με email στο info@htelco.gr

Περίπου  5-10 ημέρες από την στιγμή που συμπληρώσετε την αίτηση στο www.htelco.gr . Σε κάθε περίπτωση, η HTELCO θα σε ενημερώνει για την διαδικασία και το χρόνο ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

Το βασικό πλεονέκτημα της συνεργασίας σου με την HTELCO είναι ότι δεν υπάρχει διάρκεια συμβολαίου, όπως επίσης δεν υπάρχουν δεσμεύσεις, ψιλά γράμματα και κρυφές χρεώσεις. Η συνδρομή είναι μηναία και μπορείς να την διακόψεις όποτε επιθυμείς. Για όσους το επιθυμούν  υπάρχει επιλογή  και για 12μηνο συμβόλαιο

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι πάντα στη διάθεση σου στο τηλέφωνο 2310.590441 Μπορείς επιπλέον να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.

Μπορείς να μάθεις το στάδιο που βρίσκεται η αίτηση σου, καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών της HTELCO, στο τηλέφωνο 2310.590441

Όχι, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή και νέο αριθμό και η HTELCO θα αναλάβει να διεκπεραιώσει το αίτημά σου.

Όχι, μπορείς να διατηρήσεις ακριβώς τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Το τέλος ενεργοποίησης είναι 60€ και αφορά την εγκατάσταση, την καλωδίωση έως 25 μέτρα , εάν χρειαστεί και άλλο καλώδιο τότε το κάθε επιπλέον μέτρο κοστίζει €0,5   και το router που σας χορηγούμε. Εάν δεν υπάρχει ιστός-κεραία για να τοποθετήσουμε την κεραία, σας χορηγεί το συνεργείο ιστό  ο οποίος κοστίζει €30. Το κόστος για τα επιπλέον μέτρα καλωδίου και τον ιστό πληρώνονται επιτόπου στο συνεργείο.

Η υπηρεσία είναι ασύρματη και για να παραδοθεί, δημιουργούμε μια ασύρματη ζεύξη μεταξύ του κοντινότερου σταθμού βάσης της htelco και του κτιρίου σας.

Τοποθετούμε  μια μικρή κεραία 25 εκατοστών στην ταράτσα του κτιρίου η οποία είναι χαμηλής εκπομπής και έντασης (εκπέμπουμε στα 5 MHz που είναι ελεύθερη συχνότητα) και το συνεργείο κατεβάζει ένα καλώδιο ethernet στον χώρο που θέλετε το internet. Το συνδέουμε με ένα αντάπτορα που σας χορηγούμε  για να παίρνει ρεύμα η κεραία και μετά συνδέεται στο router που σας χορηγούμε. Η ταχύτητα εξαρτάται από προϋποθέσεις, με πιο σημαντική την οπτική επαφή του κτιρίου με τον κοντινότερο σταθμό βάσης.

Η κεραία και ο αντάπτορας που την συνοδεύει  για την τροφοδοσία με ρεύμα, αποτελούν ιδιοκτησία της htelco, αναγράφεται και στους ειδικούς όρους. Όταν σταματήσετε να είστε συνδρομητής htelco  η κεραία και  ο αντάπτορας  τροφοδοσίας επιστρέφονται στην htelco.

Ναι, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή και νέο αριθμό από τη HTELCO για υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας & Internet.

Η HTELCO ακολουθώντας την πολιτική χρέωσης που έχει ορίσει η ΕΕΤΤ για όλους τους εγχώριους παρόχους, έχει βήμα χρέωσης ανά λεπτό.

Χρειάζεται να γίνει γραπτό αίτημα στην HTELCO. Θα χρειαστεί να μας αποστείλεις  ένα αποδεικτικό ταυτότητας και έναν λογαριασμό ρεύματος ή ύδρευσης στον οποίο να αναγράφεται η νέα διεύθυνση.

Αν μετακομίζεις σε περιοχή με ίδιο πρόθεμα, ναι. Διαφορετικά θα σου αποδοθεί νέος αριθμός από τη HTELCO.

Η υφιστάμενη εταιρία μπορεί να απορρίψει την αίτηση στην περίπτωση που ο ΑΦΜ -ή εάν δεν είστε κάτοχος ΑΦΜ, ο Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας/Διαβατηρίου- διαφέρει από τα στοιχεία που έχει στην κατοχή της. Επίσης, η εταιρία σε περίπτωση που έχει καταχωρημένο διαφορετικό ονοματεπώνυμο από εκείνο της αίτησης, ενημερώνει σχετικά τη νέα εταιρία, η οποία οφείλει να επιβεβαιώσει τα στοιχεία σας πριν υλοποιήσει τη φορητότητα. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, προβαίνει σε ακύρωση της αίτησης φορητότητας.

Η εταιρία οφείλει, εφόσον για οποιονδήποτε λόγο δεν ενεργοποιήσει την υπηρεσία την καθορισμένη ημερομηνία, να σας ειδοποιήσει εντός 2 εργάσιμων ημερών για την καθυστέρηση και την αιτία της, την δυνατότητα επίλυσης του προβλήματος και την εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης. Η συγκεκριμένη διαδικασία επαναλαμβάνεται κάθε φορά που παρουσιάζεται πρόβλημα και μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Σε κάθε περίπτωση, έχετε δικαίωμα να υποβάλετε αίτημα ακύρωσης έως 3 εργάσιμες ημέρες πριν από την ημερομηνία ενεργοποίησης.

Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει στο έγγραφο παράπονο/καταγγελία σας εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. Επιβεβαιώστε την παραλαβή του εγγράφου σας.

Οι εταιρίες υποχρεούνται να τηρούν τα δεδομένα για την επιβεβαίωση των χρεώσεων στους λογαριασμούς των συνδρομητών τους για χρονικό διάστημα 12 μηνών, σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις που με ρητή διάταξη νόμου ή κανονιστικής απόφασης, επιβάλλεται η τήρηση των δεδομένων για μεγαλύτερο διάστημα.

Πάτησε “Start”, στην μπάρα “Search Programs and Files” στο κάτω μέρος πληκτρολόγησε “CMD” και πάτησε “Enter». Στην οθόνη που εμφανίζεται πληκτρολόγησε ipconfig, πάτησε «Enter», και δες την IP στο πεδίο IPv4 Address.

Η τιμολογηθείσα διάρκεια διαφοροποιείται από την πραγματική λόγω της ελάχιστης διάρκειας χρέωσης ανά κλήση και του διαφορετικού βήματος χρεώσεων των υπηρεσιών.Για παράδειγμα, ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης, ανά κλήση, είναι τα 60 δευτερόλεπτα.Έτσι, αν πραγματοποιήσεις μία κλήση των 30 δευτερολέπτων η πραγματική διάρκεια της κλήσης που θα εμφανιστεί θα είναι 30 δευτερόλεπτα ενώ η τιμολογηθείσα διάρκεια θα είναι 60.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μεταβιβάσετε την υπηρεσία σας σε κάποιο άλλο φυσικό πρόσωπο, θα πρέπει να μας στείλετε συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση μεταβίβασης υπηρεσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310.590441

Κάθε μήνα προπληρώνεται το πάγιο του επόμενου μήνα, δεν υπάρχει  έντυπος λογαριασμός, χρησιμοποιούμε ηλεκτρονική τιμολόγηση και ο λογαριασμός αποστέλλεται κάθε μήνα στο email που έχετε δηλώσει.

Προς το παρόν με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς
(IBAN:GR81 0172 2290 0052 2909 2722 886 Δικαιούχος: ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ).
Θα υπάρξουν και άλλοι τρόποι πολύ σύντομα

Το ασύρματο δίκτυο  της HTELCO είναι ιδιόκτητο και περιλαμβάνει την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Τo τηλέφωνο είναι σε συνεργασία με την εταιρία yuboto και τα πακέτα είναι μηνιαία (από 1-30 κάθε μήνα) και μπορείτε να τα αλλάζετε κάθε μήνα.

Προς σταθερά:  με €2  -180 λεπτά, με €3 -360 λεπτά, με €10 – 1.500 λεπτά, χρέωση ανά λεπτό

και προς κινητά: με €1,50 -60 λεπτά , €5 – 240 λεπτά.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να μην πάρετε κάποιο πακέτο αλλά να βάλετε χρήματα στον λογαριασμό σας π.Χ. €5 και να τα καταναλώσετε όποτε θέλετε.

Δημιουργείτε  δηλαδή το τηλέφωνο σας, σύμφωνα με τις ανάγκες σας κάθε μήνα

  1. Μετατρέψτε το κινητό ή το tablet σας, σε σταθερό τηλέφωνο χρησιμοποιώντας δωρεάν SIP εφαρμογές. Επωφεληθείτε από το χαμήλο κόστος και τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού, σε συνδυασμό με την ευελιξία του κινητού. Η ποιότητα των κλήσεων εξαρτάται από την ποιότητα της σύνδεσης του internet.
  2. Χρησιμοποιήστε τον υπολογιστή σας σαν σταθερό τηλέφωνο εγκαθιστώντας δωρεάν SIP εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε από το internet. Φυσικά για την πραγματοποίηση κλήσεων, απαιτείται ακουστικό και μικρόφωνο, η ποιότητα των οποίων καθορίζει και την ποιότητα του ήχου.
  3. Χρησιμοποιήστε Analogue Telephone Adapter (ATA) Πρόκειται για μία συσκευή η οποία μετατρέπει σε ψηφιακό, το αναλογικό σήμα μίας κοινής τηλεφωνικής συσκευής. Οι συσκευές VoIP ATA συνήθως φέρουν 2 τουλάχιστον εισόδους, μία για να συνδεθούν με το internet και μία για να συνδεθούν με την τηλεφωνική συσκευή. Είναι συσκευές χαμηλού κόστους, προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα κλήσης και μεγάλη ευκολία εφόσον πάνω τους μπορούν να συνδεθούν ενσύρματες ή ασύρματες τηλεφωνικές συσκευές που έχετε ήδη στην κατοχή σας.
  4. Τηλεφωνική συσκευή voip. Πρόκειται για τηλεφωνικές συσκευές VoIP οι οποίες συνδέονται απευθείας στο internet και μέσω αυτών μπορείτε να πραγματοποιείτε και να δέχεστε τηλεφωνικές κλήσεις. Είναι ένας από τους πιο ενδεδειγμένους τρόπους χρήσης της υπηρεσίας και συνήθως παρέχουν την καλύτερη ποιότητα επικοινωνίας. Παρέχονται σε μεγάλη ποικιλία χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων από απλή τηλεφωνική συσκευή μέχρι επαγγελματικά τηλέφωνα πολλαπλών γραμμών και πολλαπλών απαιτήσεων.

Σύνδεσε τον εξοπλισμό στην τηλεφωνική πρίζα, σύμφωνα με τις οδηγίες, χρησιμοποίησε καλώδια και τροφοδοτικά σε καλή κατάσταση, τοποθέτησε τον εξοπλισμό σε χώρο που μπορεί να αερίζεται και μακρυά από άλλες συσκευές.

Από την πλευρά μας γίνεται ότι είναι δυνατό για να μην υπάρξει διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης, αλλά υπάρχει πιθανότητα για μερικά λεπτά της ώρας να μη μπορείς να λαμβάνεις κλήσεις, μέχρι να ενημερωθούν όλοι οι πάροχοι για τη μετάβασή σου στο νέο δίκτυο.

Οι πάροχοι των σταθερών δικτύων τηλεφωνίας χρειάζονται λίγο χρόνο (μερικά λεπτά ως μερικές ώρες) για να ενημερωθούν ότι πλέον ανήκεις στο δίκτυο της HTELCO.

Έλεγξε την τηλεφωνική σου συσκευή, βεβαιώσου πως περιέχει φορτισμένες μπαταρίες σωστά τοποθετημένες, και δοκίμασε να αφαιρέσεις την τηλεφωνική σου συσκευή από τις πρίζες ρεύματος και τηλεφώνου (συμπεριλαμβανομένων φίλτρων/διαχωριστών) για λίγα λεπτά και δοκίμασε ξανά. Αν το πρόβλημα εξακολουθεί δοκίμασε με άλλη τηλεφωνική συσκευή. Αν όλα αυτά αποτύχουν επικοινώνησε μαζί μας στο 2310.590441.

Μήπως είναι ενεργοποιημένη η φραγή εξερχόμενων κλήσεων; Αν ναι, απενεργοποίησέ την.

To προστατευμένο κουμπί ‘Reset’ εφόσον πατηθεί, θα επαναφέρει το Router στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις του, χάνοντας όλες τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει μεταγενέστερα (π.χ όνομα ασύρματου δικτύου). Σε περίπτωση που θέλεις απλά να επανακκινήσεις το Router χρησιμοποίησε το κουμπί ‘On/Off’ και όχι το κουμπί ‘Reset’.

Ναι, μπορείς να απενεργοποιήσεις την αναμονή κλήσεων από την τηλεφωνική σου συσκευή, πληκτρολογώντας #43#.


Designed & developed by διαφημιστική εταιρία Θεσσαλονίκη

         2310.590441           FOLLOW US!

Αδειοδοτημένος Τηλεπικοινωνιακός
Πάροχος (αρ. μητρώου: 14-162)


Designed & developed by διαφημιστική εταιρία Θεσσαλονίκη

FOLLOW US!  

       2310.590441


Αδειοδοτημένος Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος (αρ. μητρώου: 14-162)